loading...

مجله دانستنی ها جالب

دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم :  پخش شده در ابتدای قسمت نوزدهم سریال پر مخاطب از یادها رفته. نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم منی که

محسن بازدید : 2468 شنبه 11 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم :  پخش شده در ابتدای قسمت نوزدهم سریال پر مخاطب از یادها رفته. نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم منی که آس و فاصله دارم. تو دنیای سردم گلایه نکردم منی ...

دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم
نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم منی که آس و فاصله دارم
تو دنیای سردم گلایه نکردم منی که خودم از خودم گله دارم
تو این حالو روزم ببین که هنوزم یه فنجون خالی واست روی میزه
همین عکس ساکت تو با خاطراتت واسه من عزیزه
دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 2,793
  • بازدید کلی : 43,176