loading...

مجله دانستنی ها جالب

دانلود اهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم (محسن ابراهیم زاده) با لینک مستقیم : دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم ودش میدونه من به اون دیوونه ... لینک دانلود آ

محسن بازدید : 40 یکشنبه 12 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود اهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم (محسن ابراهیم زاده) با لینک مستقیم : دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم ودش میدونه من به اون دیوونه ... لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود آهنگ تاصبح که بیدارم محسن ابراهیم زاده تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیونه وابستگی دارم تو چی داری تو چشات چی ...

دانلود اهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

تو چی داری تو چشات چی داری تو نگات دلم داره میره برات چشات که بازو بسته میشه
دلم میمیره زنده میشه جلو چشات دو دقیقه نباشی نمیشه
همه چیمون وسط کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیونه وابستگی دارم
تاصبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره وقتی زل که میزنی من دلم واسه تو میره
همه چیمون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
دانلود اهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم (محسن ابراهیم زاده) با لینک مستقیم
 
تاصبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش می دونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تو چی داری تو چشات چی داری تو نگات دلم داره میره برات چشات که بازو بسته میشه
دلم میمیره زنده میشه جلو چشات دو دقیقه نباشی نمیشه
همه چیمون وسط کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیونه وابستگی دارم
تاصبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره وقتی زل که میزنی من دلم واسه تو میره
همه چیمون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 2,794
  • بازدید کلی : 43,177